مقاله ای در مورد سئو

مقاله ای در مورد سئو

مقدمه:

بهینه‌سازی موتور جستجو (به انگلیسی: ‎Search engine optimization (SEO)‎) که گاهی در فارسی به آن سئو گفته می‌شود عملیاتی است که برای بهبود دید یک وب‌گاه یا یک صفحهٔ وب در صفحه نتایج موتورهای جستجو که می‌تواند طبیعی و یا الگوریتمی باشد، می‌گویند. این یکی از روش‌های بازاریابی موتور جستجو است. به صورت کلی وب‌گاه‌هایی که دارای بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحهٔ نتایج موتورهای جستجو باشند، بازدیدکنندهٔ بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آورند. برای وبمسترها یکی از عوامل مهم و حیاتی بدست اوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو و بخصوص گوگل می‌باشد.

سئو به معنای تکنیکهایی است که با استفاده از آنها می توان رتبه سایت مورد نظر را در نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجو بهبود داد. در حال حاضر متخصصین سئو از بالاترین درآمد در بین انواع متخصصین در رشته IT برخوردار هستند.

سئو یک فرایند تقریبا وقتگیر و یک علم وسیع میباشد که دائم جزئیات آن در حال تغییر است، سئو سایت شما را با موتورهای جستجو دوست میکند تا آنها سایت شما را در صفحات اول برای کاربران جستجوگر خود نمایش دهد که در نتیجه شما بازدیدهای کاملا رایگان، اصلی و طبیعی دریافت کنید.

انجام خدمات سئو و بهینه سازی سایت با قیمتی بسیار مناسب

اگر به سئو و بهینه سازی سایت خود اهمیت میدهید،اگر از بازدید کم خسته شده اید اگر می خواهید در موتور های جستجو مکان بهتری کسب کنید سئو و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید.
اکر از سئو ی سایت خود بی خبرید و نمیدانید میزان محبوبیت شما در نزد موتورهای جستجو چقدر است، کافی است به آدرس http://whois.domaintools.com مراجعه کرده و از زبانه site profile در قسمت seo score درصد سئو ی خود را مشاهده کنید . این در صد نشانگر محبوبیت شما نزد موتورهای جستجو را نشان میدهد.
ما این درصد را به طور تضمینی به بالاترین سطح ممکن میرسانیم.
تا یک مدت محدودی حاضربم هزینه ی سئو رو بعد از انجام کار دریافت کنیم که فقط اعتماد دوستان جلب بشه و کسانی که سایتشون رو سئو کردیم تاییدگر ما بشن.
برای سفارش و یا طرح سوال لطفا فقط از طریق ایمیل و شماره زیر اقدام کنید :


09374800324


Email  :  seo.site20@gmail.com

افزایش بازدید سایت چیست؟

تاثیر سایت های افزایش بازدید بر روی وب سایتها / قوانین الکسا برای محاسبه بازدید واقعی چیست؟

استفاده از سایت های افزایش بازدید که با شیوه نمایش سایت در iframe کار می کنند هیچ فایده ای ندارد و فقط هزینه اضافی می باشد.
افزایش بازدید سایت و وبلاگ یکی از دغدغه های تمامی دارندگان سایت و وبلاگ است برخی از این صاحبان سایتها به جای اینکه بدنبال تولید محتوا و آوردن بازدیدکنندگان واقعی به سایت خود باشند به نوعی دست به دامن سایت های می شوند که به سایت های رنکی معروف هستند.

برای مثال کافی است که در موتور جستجوگر گوگل متن "افزایش بازدید" را سرچ کنید تا با حجم انبوهی از این سایتها رو برو شوید.

این سایت های افزایش بازدید، همواره مورد استقبال برخی مدیران سایت ها قرار گرفته است. این سایت ها که برای بازدید کننده های عادی به عنوان محل کسب درآمد شناخته می شوند که به کاربران پیشنهاد می دهند که در مقابل باز کردیم آی فریم ها مبالغ ناچیزی را به عنوان درآمد کسب کنند یا همان امتیازی که کسب می کنند را تبدیل به بازدید کرده و برای وب سایتی که مورد نظر خودشان است ارسال کنند.

خدماتی که این نوع سایتها افزایش بازدید ارائه می دهند

بازدید پنجره چیست؟

همانطور که در تصویر بالا می بیند این سایتها نوعی بازدید در خدمات خود دارند که به نام بازدید پنجره ای معروف است که مثلا در هر پنجره یک سایت قرار می گیرد که با توجه به تصویر بالا این سایتها می تواند 30 سایت را در یک صفحه نشان دهند که با سرعت اینترنت ایران مطمئنا این تعداد باز نخواهد شد.

این سایت ها با نمایش وب سایت سفارش دهندگان در پنجره ها (iframe) شروع به ارسال بازدید می کنند. ولی این بازدید ها به چه اندازه می تواند برای آن سایت مفید باشد ؟ ادامه این مطلب را بخوانید تا خودتان قضاوت کنید.
تا چند سال قبل که الکسا بازدید (iframe) را نیز محاسبه می کرد آن موقع استفاده از این سایت ها برای کاهش رتبه سایت در الکسا تا حد بسیار کمی تاثیر گذار بود. که با توجه به زیاد شدن این سایتها الکسا اعلام کرد فقط بازدیدهای را محاسبه می کند که در آدرس بار مرورگر حتما آدرس سایت باشد.

قوانین الکسا برای محاسبه بازدیدهای یک سایت

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید در بخش آخر اشاره شده است که تنها بازدیدی محاسبه می شود که آدرس سایت در آدرس بار مرورگر وجود داشته باشد. برای همین تبلیغات و فریم هایی که در دیگر سایت ها وجود دارند نقشی در تعیین رتبه الکسای سایت نخواهند داشت.
در تصویر پایین ببیند که یکی از این نوع بازدیدهای پنجره ای باز شده، می بینید که آدرس بار متعلق به سایت فرستنده بازدید هست و عملا پولی که شما پرداخت کرده اید برای رتبه گرفتن سایت آنها هزینه شده است.

البته این نوع بازدیدها تنها در برخی شمارشگرهای بازدید سایتها مشخص می شود که اگر برای صاحب سایت این گزینه مهم باشد ما پیشنهاد می کنیم با بازکردن سایت خود و نگه داشتن کلید "f5" شمارش گر سایت خود را منفجر کرده و هیچ هزینه ای نیز پرداخت نکنند.
نمونه صفحاتی که این نوع سایتهای بازدید برای سایت شما ارسال می کنند
برای همین می توان گفت این سایت ها افزایش بازدید به جزء اینکه منابع سایت شما از جمله پهنای باند و.... را استفاده می کنند هیچ سودی ندارند. به عبارتی هزینه ای که بابت خرید بازدید پرداخت می شود از جیب می رود.
شاید با خود بگویید که سایت مان حداقل توسط عده ای دیده می شود. ولی همین طرز فکر نیز اشتباه می باشد. دلیل آن هم نمایش چندین سایت در یک صفحه می باشد. برخی از سایت های افزایش بازدید به صورت همزمان حتی 30 پنجره را در یک صفحه باز می کنند که خب مشخص هست که در این حالت امکان مشاهده سایت غیرممکن می شود.
نکته دوم محدودیت زمان نمایش پنجره باز شده می باشد. این سایت ها برای اینکه بتوانند در مدت زمان کوتاهی که فرد در سایت وجود دارد تعداد سایت بیشتری را برای بازدید نشان دهند از محدودیت زمانی استفاده می کنند. به عبارتی سایت شما 10 تا 60 ثانیه بسته به قوانین آن سایت نمایش داده خواهد شد.
مورد آخر تقلب هست. تقلب در سایت هایی که با کسب درآمد سرو کار دارند همیشه وجود داشته است. چه از طرف کاربران که سعی می کنند بیش از فعالیت خود دریافتی داشته باشند و چه از طرف مدیران سایت ها که نتایج را دست کاری می کنند.
برخی از این سایت ها بسته های ارسال 1 میلیون بازدید را دارند. این در حالی هست که اگر رتبه الکسا خود آن سایت ها را نگاه کنید. خواهید فهمید که خود آنها از چنین بازدیدی برخوردار نیستند چه برسد که به سایت شما چنین بازدیدی را ارسال کنند. برای همین احتمال استفاده از ربات های افزایش بازدید، به جای نمایش و بازدید توسط افراد نیز وجود دارد.

نتیجه گیری:

استفاده از سایت های افزایش بازدید که با شیوه نمایش سایت در iframe کار می کنند هیچ فایده ای ندارد و فقط هزینه اضافی می باشد.

بک لینک چیست ؟

بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است؟

 
 

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

در طراحی سایت ایجاد مطالب جدید و مفید کاربران را  به قرار دادن لینک های شما در سایر وبلاگ ها و وب سایت ها می کند در این راستا می توانید از شبکه های اجتماعی برای بک لینک بیلدینگ سالم استفاده کنید. از مشخصه های لینک بد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

√ لینک شدن کلمه مهم کلیدی سایت: مثلا اگر سایت در مورد سئو هست، در همه جا به کلمه سئو لینک میشود، این لینک غیره طبیعی و بد اطلاق میگردد، زیرا کاربران معمولا چنین کاری نمیکنند مگر اینکه پولی دریافت کرده باشند.
√ لینک شدن سایت در تمام صفحات سایت: این هم یکی از مواردیست که باعث میشود بک لینک به بک لینک بد تبدیل شود، چون کمتر مدیر سایتی حاضر میشود لینک کسی را در تمام صفحات سایت خود قرار دهد مگر اینکه پولی دریافت کرده باشد.
لینک شدن صفحه اصلی سایت: اگر همه به صفحه اصلی شما لینک بدهند و به مطالب سایت شما لینک ندهند جای نگرانیست، زیرا این مورد هم باعث میشود بک لینک به بک لینک بد تبدیل شود.
√ لینک شدن سایت شما در سایت غیرمرتبط به موضوع سایت: معمولا کاربران در سایت خود لینکهایی را قرار میدهند که با موضوع وبلاگشان مرتبط باشد، اگر موضوع سایت شما در مورد بهینه سازی سایت باشد و در آن سایت اسب فروشی را لینک کنید، طبیعی ست که بک لینک بد است.
√ لینک شدن سایت در سایتهای کپی بردار و بی کیفیت: همانطور که سایتهایی بی کیفیت خودشان کیفیت چندانی ندارند، لینکهایی که از آنها به سایت شما ارسال میشود بد است و اگر آن سایتها اسپم باشند حتی باعث میشود در شرایطی به رتبه سایت شما آسیب برساند.
√ لینک شدن سایت به صورت مخفی: لینکها را قرار میدهند تا کاربران ببینند و از آن استفاده کنند، ولی زمانی که لینک  مخفی باشد و قابل نمایش نباشد، Backlink غیره طبیعی است.

تبادل لینک جهت از یاد بک لینک اگر به صورت Nofollow نباشد، امکان بروز مشکل به احتمال قوی است ولی اگر طرفین لینکها را به صورت نوفالو تغییر بدهند مشکلی از این بابت برایتان پیش نخواهد آمد.در مقاله ی لینک های nofollow و dofollow می توانید با nofollow و dofollow آشنا شوید.
شایان ذکر است در طراحی سایت اگر در موارد فوق لینک شما Nofollow باشد، هیچ آسیبی رتبه سایت شما نخواهد دید.توجه داشته باشید که موتورهای جستجو به خوبی ارتباط میان وب سایت شما و کلمات کلیدی و عبارت کلیدی منتخب شما را تشخیص داده و از این طریق توسط لینک های با ارزش و مرتبط با پیج رنک بالایی که به شما پیوند می شوند،حمایت خواهید شد.

سئو چیست؟

زمانی که شما در یک موتور جستجو به دنبال یک موضوع خاص می گردید حتما متوجه این موضوع شده اید که برخی از وب سایتها دارای رتبه های بالاتری می باشند و در صفحات اولیه نمایش داده می شوند و این یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند. بهینه سازی صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. کلمات کلیدی سئو توضیحات سئو توضیح سئو علم سئو تگ‌های سئو

سئو بهینه سازی سایتاهمیت این موضوع از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده می کنند. بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر معروف شاید بتوان گفت که تقریبا همه افرادی که با وب آشنایی هر چند کمی دارند، حداقل برای یک بار هم که شده واژه SEO را شنیده اند. اما SEO چیست؟ معنای لغوی SEO که مخفف Search Engine Optimization است، بهینه سازی موتور جستجو می باشد. SEO یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند. بهینه سازی صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. اهمیت این موضوع از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده می کنند. متا تگ‌های سئو سئو وب سایت دایرکتوری های سئو موتور جستجو سئو عنکبوت سئو روبات سئو اسپایدر سئو خزنده سئو
به عنوان مثال در گوگل و یاهو، اکثر مردم فقط به صفحه اول نتایج جستجو نگاه می کنند. بنابراین برای داشتن ترافیک بالا از طرف موتورهای جستجو، این مسأله الزامی است که سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو قرار گیرد.

علم بهینه سازی موتور جستجو در مورد روشهای فنی مانند عنوان صفحه مناسب، تگ ها و متا تگ ها، کلمات کلیدی و عبارات کلیدی و توضیحات مناسب سایت و کلاً محتوایی که موتورهای جستجو دوست دارند، مطالعه می کند. موتورهای جستجو صفحات وب را به وسیله نرم افزار خزندگی (عنکبوت) پیدا و فهرست بندی می کنند. متاسفانه تمام نرم افزارهای خزندگی یک جور کار نمی کنند. برای مثال اگر صفحه وب شما در یکی از موتورهای جستجو امتیاز بالایی داشته باشد، ممکن است در دیگر موتورها این چنین نباشد. یکی از کارهایی که متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجو انجام می دهند، پیگیری تمام تغییرات عملکرد داخل موتورهای جستجو است. بنابراین آنها میتوانند صفحات وب را بر طبق این تغییرات بهینه سازی کنند.

به علاوه آنها همراه با تغییرات موتورهای جستجوی مختلف خود را تابع این موتورها قرار می دهند. هنگامی که شما یک طراح برای طراحی سایت تجاریتان انتخاب می کنید، شما باید از این طراح درباره بهینه سازی موتورهای جستجو سوال کنید و باید از او بخواهید بر طبق اصول بهینه سازی برای موتورهای جستجو ساخت صفحات وب سایت شما را شروع کند. در صورتی که این کار طولانی تر از طراحی هایی که شما بیش از این داشته اید، نیست. این کار خیلی آسان تر و معقول تر است که شما در همان بار اول که سایتتان بر روی وب قرار می گیرد، شامل بهینه سازی برای موتورهای جستجو شود.
لینک‌های ورودی لینکهای خارج شونده لینک دوجانبه لینک های تبادلی سئو نقشه سایت آمار سایت بالابردن آمار سایت الگوریتم جستجو ارتقاء رتبه سایت سئو گوگل سئو یاهو محتوی سئو


چرا SEO مهم است؟!


چرا بهینه سازی برای موتورهای جستجو مفید می باشد. موارد ذیل برخی از دلایل این موضوع می باشند: برتر بودن در نتایج جستجو مشتری های زیادی را به دیدار از وب سایت شما دعوت می کند. ۸۷ در صد تمام بینندگان شما از یک صفحه یک وضعیت دارند. ۹۱ در صد از کاربران اینترنت از موتورهای جستجو استفاده می کنند. طبق آخرین تحقیقات بیش از ۲۵۰ میلیون جستجو در روز در کشور انگلیس انجام می گیرد. ۷۳ در صد معاملات آنلاین به وسیله موتورهای جستجو آغاز می شود. ۵.۳ بیلیون از وب سایت با هم بر سر رقابت پول هستند، اما واقعیت این این است که فقط کسرهای از یک درصد به صفحه اول می رسند.


چه کسانی به SEO احتیاج دارند؟

هر وب سایتی که به سوی تجارت و بازرگانی حرکت می کند، باید صفحات وب خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کند. هدف نهایی یک وب سایت جلب کاربران اینترنتی می باشد، و مطالعات نشان داده است که پهنه عظیمی از کابران اینترنتی وب سایت ها را در موتورهای جستجوی پیدا کرده اند. اگر شرکت شما نظر به ساخت یک وب سایت جدید و یا به روز کردن وب سایت قدیمی خود را دارد باید توجه داشته باشید که برای پیشرفت باید SEO را در الویت قرار دهید. به خاطر داشته باشید که SEO شما را به مسابقه بزرگ می برد و شما را در بازار معرفی میکند.